Continental - mFAP (Miejsce Pracy Kierowcy)

mFAP
Miejsce Pracy Kierowcy

Ujednolicenie miejsca pracy kierowcy we wszystkich autobusach to gwarancja bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów. Zgodnie z wytycznymi EBSF (projekt badawczy Europejski Autobus Przyszłości) w ramach UITP, wszystkie autobusy mają łączyć w sobie najlepsze cechy ergonomii przestrzeni i komfortu. Komfort kierowcy mają zapewnić ergonomiczne i w pełni regulowane miejsce pracy kierowcy, gwarantujące bezpieczną jazdę

Usługi powiązane

Usługi Serwisowe:

  • Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna

Integracja R&D:

Pełna integracja w obsługiwanym pojeździe, kompletna konfigurowalność zgodnie z wytycznymi klienta, możliwość skonfigurowania innych systemów peryferyjnych

DANE TECHNICZNE

  • Dwa wolne konfigurowalne panele przełączników,
  • Dwa opcjonalne panele do większej liczby przełączników, wyświetlaczy czy dodatkowego wyposażenia,
  • Design/wymiar paneli i klastrów można dostosować i zmieniać w zależności od własnych potrzeb,
  • Nowy, 12.3 calowy, bardziej kolorowy i posiadający wyższą rozdzielczość wyświetlacz MultiViu Proffesional 12(MVP) lub obrotomierz i kolorowy wyświetlacz DMUX 3,
  • System operacyjny i oprogramowanie dostosowane jest do wymagań graficznych 2D/3D i wymagań animacyjnych z „łatwym do modyfikowania” panelem sterowniczym HMI.

KORZYŚCI

  • Wykonany zgodnie z założeniami „Eyes on Road”
  • Kompaktowe i intuicyjne środowisko pracy
  • Maksymalizacja przekazania informacji w najbardziej ergonomicznym stylu
  • Zgodność z najnowszymi trendami technologicznymi i użytkowymi