Continental - mFAP (Miejsce Pracy Kierowcy)

mFAP
Miejsce Pracy Kierowcy

Ujednolicenie miejsca pracy kierowcy we wszystkich autobusach to gwarancja bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów. Zgodnie z wytycznymi EBSF (projekt badawczy Europejski Autobus Przyszłości) w ramach UITP, wszystkie autobusy mają łączyć w sobie najlepsze cechy ergonomii przestrzeni i komfortu. Komfort kierowcy mają zapewnić ergonomiczne i w pełni regulowane miejsce pracy kierowcy, gwarantujące bezpieczną jazdę
Usługi powiązane
Usługi Serwisowe:
- Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna
Integracja R&D:
Pełna integracja w obsługiwanym pojeździe, kompletna konfigurowalność zgodnie z wytycznymi klienta, możliwość skonfigurowania innych systemów peryferyjnych
DANE TECHNICZNE
- Dwa wolne konfigurowalne panele przełączników,
- Dwa opcjonalne panele do większej liczby przełączników, wyświetlaczy czy dodatkowego wyposażenia,
- Design/wymiar paneli i klastrów można dostosować i zmieniać w zależności od własnych potrzeb,
- Nowy, 12.3 calowy, bardziej kolorowy i posiadający wyższą rozdzielczość wyświetlacz MultiViu Proffesional 12(MVP) lub obrotomierz i kolorowy wyświetlacz DMUX 3,
- System operacyjny i oprogramowanie dostosowane jest do wymagań graficznych 2D/3D i wymagań animacyjnych z „łatwym do modyfikowania” panelem sterowniczym HMI.
KORZYŚCI
- Wykonany zgodnie z założeniami „Eyes on Road”
- Kompaktowe i intuicyjne środowisko pracy
- Maksymalizacja przekazania informacji w najbardziej ergonomicznym stylu
- Zgodność z najnowszymi trendami technologicznymi i użytkowymi


