Wüllhorst - Asystent skrętu AAS 4.0

Asystent skrętu
AAS 4.0

Asystent skrętu został zaprojektowany w taki sposób, aby umożliwić kierowcom bezbłędne identyfikowanie obiektów statycznych i dynamicznych, jak również ich natychmiastowe rozpoznawanie. Obszar wykrywania został zmaksymalizowany w taki sposób, aby monitorować pole za słupkiem A (zgodnie z unijną dyrektywą UN-ECE 151). Pozwala to na bezpieczne wykrywanie rowerzystów podczas jazdy w poprzek jezdni. Z uwagi na optymalizację zasobów, system pozostaje w trybie czuwania i uruchamia się niezwłocznie po wciśnięciu prawego kierunkowskazu lub podczas wykonywania skrętu.

Usługi powiązane

Usługi Serwisowe:

  • Montaż
  • Kalibracja
  • Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna

Integracja R&D:

Pełna integracja w obsługiwanym pojeździe, kompletna konfigurowalność zgodnie z wytycznymi klienta

DANE TECHNICZNE

  • Cały system: Zasilanie: 10,5 V – 35 V;
  • Kamera szerokokątna: kąt widzenia 128° (H), 72° (V), 142° (D), rozdzielczość 1297×977 pikseli, wodoodporność IP69K, zasilanie 12/24 V DC;
  • Radar: czas reakcji 250 ms, technologia 24 GHz, zasilanie 24 V;
  • Monitor AHD 7-calowy: rozdzielczość 1024×600 pikseli, jasność 500 cd/m², kontrast 700:1, kąt widzenia 85°, 3 wejścia wideo, automatyczne PAL/NTSC, obsługa dźwięku, wymiary 195,5×117,5×25,5 mm, zasilanie 12/24 V DC.

KORZYŚCI

  • Wykrywanie wyłącznie „słabszych” użytkowników dróg, takich jak piesi i rowerzyści;
  • Wykrywanie tzw. drugiego rzędu pojazdów;
  • Wykrywanie w przedniej części pojazdu za słupkiem A;
  • System monitoringu z kamerą nie tylko ostrzega kierowcę, ale pomaga mu również spojrzeć na niebezpieczną sytuację i odpowiednio na nią zareagować;
  • Stała kontrola każdego istotnego elementu systemu;
  • Możliwość montażu po prawej i lewej stronie pojazdu;
  • Automatycznie rozszerzane pole ostrzegawcze podczas jazdy z przyczepą lub naczepą
  • Możliwość rozbudowy o drugi czujnik do monitorowania przodu lub drugiej strony pojazdu.