Wüllhorst - Asystent skrętu AAS 4.0
Asystent skrętu
AAS 4.0
Asystent skrętu został zaprojektowany w taki sposób, aby umożliwić kierowcom bezbłędne identyfikowanie obiektów statycznych i dynamicznych, jak również ich natychmiastowe rozpoznawanie. Obszar wykrywania został zmaksymalizowany w taki sposób, aby monitorować pole za słupkiem A (zgodnie z unijną dyrektywą UN-ECE 151). Pozwala to na bezpieczne wykrywanie rowerzystów podczas jazdy w poprzek jezdni. Z uwagi na optymalizację zasobów, system pozostaje w trybie czuwania i uruchamia się niezwłocznie po wciśnięciu prawego kierunkowskazu lub podczas wykonywania skrętu.
Usługi powiązane
Usługi Serwisowe:
- Montaż
- Kalibracja
- Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna
Integracja R&D:
Pełna integracja w obsługiwanym pojeździe, kompletna konfigurowalność zgodnie z wytycznymi klienta
DANE TECHNICZNE
- Cały system: Zasilanie: 10,5 V – 35 V;
- Kamera szerokokątna: kąt widzenia 128° (H), 72° (V), 142° (D), rozdzielczość 1297×977 pikseli, wodoodporność IP69K, zasilanie 12/24 V DC;
- Radar: czas reakcji 250 ms, technologia 24 GHz, zasilanie 24 V;
- Monitor AHD 7-calowy: rozdzielczość 1024×600 pikseli, jasność 500 cd/m², kontrast 700:1, kąt widzenia 85°, 3 wejścia wideo, automatyczne PAL/NTSC, obsługa dźwięku, wymiary 195,5×117,5×25,5 mm, zasilanie 12/24 V DC.
KORZYŚCI
- Wykrywanie wyłącznie „słabszych” użytkowników dróg, takich jak piesi i rowerzyści;
- Wykrywanie tzw. drugiego rzędu pojazdów;
- Wykrywanie w przedniej części pojazdu za słupkiem A;
- System monitoringu z kamerą nie tylko ostrzega kierowcę, ale pomaga mu również spojrzeć na niebezpieczną sytuację i odpowiednio na nią zareagować;
- Stała kontrola każdego istotnego elementu systemu;
- Możliwość montażu po prawej i lewej stronie pojazdu;
- Automatycznie rozszerzane pole ostrzegawcze podczas jazdy z przyczepą lub naczepą
- Możliwość rozbudowy o drugi czujnik do monitorowania przodu lub drugiej strony pojazdu.