Continental - ProViu Mirror
ProViu Mirror
System ProViu® Mirror to w pełni cyfrowy system kamer, który zastępuje tradycyjne lusterka boczne klas II/IV i V/VI, zapewniając obraz w jakości HD i lepszą widoczność w każdych warunkach. Poprawia wykrywanie martwych pól, widoczność w deszczu i ciemności, oraz tłumi oślepiające światła w nocy. Dzięki technologii LDVS system oferuje wysoką częstotliwość odświeżania i rozdzielczość, umożliwiając integrację z asystentami kierowcy. Dodatkowo brak zewnętrznych lusterek poprawia aerodynamikę, co przekłada się na oszczędność paliwa i niższy poziom hałasu.
Usługi powiązane
Usługi Serwisowe:
- Montaż
- Kalibracja
- Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna
Integracja R&D:
Pełna integracja w obsługiwanym pojeździe, kompletna konfigurowalność zgodnie z wytycznymi klienta
DANE TECHNICZNE
Display Class II/IV – rozmiar 12,3″ lub 14,5″, kąt widzenia góra/dół, lewo/prawo typ. 88°, min. 80°, jasność min. 800 cd/m², współczynnik kontrastu 1000:1, proporcje obrazu 8:3, rozdzielczość 1920 x 750 pikseli (RGB), częstotliwość odświeżania 60 fps, zasilanie 9-32V, temperatura pracy -30 do -70 °C, temperatura przechowywania -40 do -85 °C.
Display Class V/VI – Rozmiar 10″, kąt widzenia góra/dół, lewo/prawo typ. 88°, min. 80°, jasność min. 800 cd/m², współczynnik kontrastu 1000:1, proporcje obrazu 16:9, rozdzielczość 1280 x 720 pikseli, częstotliwość odświeżania 60 fps, zasilanie 9-32V, temperatura pracy -30 do -70 °C, temperatura przechowywania -40 do -85 °C.
Kamery – Rozdzielczość 1920 x 1536 pikseli, FOV H*V>90°68° (przed korekcją zniekształceń) (II/IV), HV>100°*80° (przed korekcją zniekształceń) (V/VI), częstotliwość odświeżania 60 fps, zakres dynamiki 120 db, temperatura pracy i przechowywania -30 do -78 °C. *Jeśli klasy V i VI są używane na jednym ekranie, częstotliwość odświeżania dla klasy VI jest zredukowana do 30 fps.
KORZYŚCI
- System HD zapewniający podgląd wokół pojazdu
- Kamery HDR o rozdzielczości 4 megapikseli
- Lepsza jakość obrazu zwłaszcza w warunkach słabego oświetlenia
- Obraz w czasie rzeczywistym – 30 fps
- Mniejsze gabaryty dla optymalnej integracji z pojazdem
- W oparciu o doświadczenia z pierwszą generacją